dissabte, 10 de maig de 2008

Poema "Quan et mire"_amb 3 finals alternatius

“Quan et mire”_Marcel Pitarch

Quan et mire
m’enamore,
quan te’n vas
plore,
quan et recorde
el meu cor batega.

M’abraces
quan estic amb tu
i el meu amor
és tot per a tu.

Equip A: Jenni Capdevila, Jeny García, Maria Mollón.

Hui el sol
no està vestit de dol
perquè t’ha vist a tu
i un record ha tingut:
l’amor.

Equip B: Alex Choukrane, Álvaro Montalar, Rocío Gómez

Però hi ha un problema,
malgrat que et vull
com l’or,
l’or té valor
i tu…
ho tens tot.

Amb el teu sospir
m’he de morir
perquè el meu amor
és molt per a mi.

Equip C: Sandra Badenas, Eva Serra, Adara García, Cristian Medina

Jo vull el sol
però tu vols el mar.
Si el teu sospir
no fóra per mi
jo em moririra
per amor.

2 comentaris:

Anònim ha dit...

estos poemes son molt bonics de ki son?

Carmina ha dit...

Hola, són de l'alumnat de 1r d'ESO, molt creatius. Els seus noms estan referenciats.